Killswitch engage - Rose of Sharyn


Jag har en smärre form av ångest. Gymnasieansökningarna ska vara inne den 15e februari, och jag har ingen aning om vilken skola jag vill gå i. Jag vet att jag vill gå sam-sam, men gjärna med estet eller foto profil, eller humanistiska. Fan vad svårt. Tips på någon bra skola uppsattas starkt.

Sen så är min ekonomi... osynlig. Det blir inte bättre av att jag ar snuskigt mycket som jag måste köpa. Min plånbok är nämligen så tom att något litet och fult kan få flytta in där för att fylla tomummet.

Dessutom kommer jag antagligen vara sönderstressad nu i vår, eftersom att jag och Denice verkligen måste börja filma för RTR, nationella proven, slutbetygen och café-jobbet. Sen så kan det ju vara trevligt ifall jag hinner träffa Tom och kompisar nån gång.

Blä, blä, blä!



Postat av: Frida

Hej!
Jag vet inte vart du bor men Upplands-Bo gymnasiet i Kungsängen är väldigt bra och de har fotoprofil som man kan gå om man inte vill gå på media.

2008-01-25 15:43:31

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback