My heart's crippled by the pain I keep on closing

hellu
Bild: En ful en som sitter uppe på min "minnesvägg"

Arvid har, för den som undrar, äntligen (!!!!!!) slutat ringa mig mitt i natten. Tack Arvid. Men en hämd kan jag dock garantera.

Den här helgen var rent utsagt skit. Jag blir ingen snäll person när jag har PMS. Jag blir en ond liten jävel som kräver godis och massage. Och kräver komplimanger. Om man ska vara med mig under dessa omständigheter så måste man vara redo för en hel del personliga påhopp, mordhot samt ändlösa kommentarer om hur tjock jag nästan har blivit om man kisar lite och använder fantasin. När jag tänker efter så är det nog snarare Tom som har haft en skithelg...

Jag har pratat med min moder och har numera fill tillåtelse till att åka ner till Metal Town i Göteborg den 27-28 (?) juni. Mor min är dessutom så snäll som betalar för hela kalaset. Men nu är min fråga: Vilka mer ska dit? Hör av er i sånna fall.

På fredag så bär det av till Fryshuset med Natta och Sandra och kanske några andra från klassen som jag förhoppningsvis lyckas tvinga dit. Vi ska se Untold plus massa andra band spela. Det är tur att Untold är så bra. (Nöjd nu, Nima?) Än en gång: någon annan som ska dit?




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback