Stare in to oblivion


Bild: Hedi Slimane Diary

Jag försöker ringa runt och hitta en promenadkamrat men alla verkar ha stängt av sina mobiler. Nej jag känner mig inte alls lite mobbad just nu.

Webblogg.se är också välldigt bra på att mobba mig. Nu får jag nämligen inte länka nått. Men om ni vill lyssna på ett galet bra akustiskt (stavning?) band så är City and colour grymma. Youtuba på dom är ni rara. Och så kan ni också lyssna på Leona Lewis - Bleeding love och hålla med om att den skulle vara snuskigt bra unplugged med screamo istället för fjollsången. Texten är oslagbar!

Men eftersom att ingen verkar vilja vara med mig nu så ska jag börja läsa på en bok från SO'n som handlar om hur det var att leva i koncentrationlägren under andra världskriget. Jag kanske brottar ner en katt också och tvingar till mig lite sällskap. Eller så stannar jag bara här och fortsätter lyssna på city and colour, underbara city and colour.

Ps: Daniella räddade mig så jag ska gå och möta henne snart. Tack Daniella.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback