23-07-08


Bild: The one and only fettokisse Zerox

Var förbi hos Tom för att släppa in Isa, men hon var dryg och vägrade komma. Köpte glass och Vecko Revyn istället och gick hem och satte mig på baksidan för att motverka min albinobränna. Fick trevligt sällskap i form av två fettokissar som skulle kramas. Inte att rekomenderas när man svettats 3 liter så jag blev täckt i pussyhår.

Men en dusch på det och nu sitter jag här. Paps ska hämta upp mig inom en snar framtid för jag ska haka på på nån mc-träff i... ja, jag vette fan vart det var egentligen men det blir nog great. Ska passa på att hämta hem resten av min England packning också som jag inte fick med mig på planet.

Har bara en lite what-to-wear-ångest. Har inga rena jeans och är inte så pepp på shorts för mina ben är något ludna nu för jag inte orkat göra nåt åt saken. Alla mina svarta leggings är trasiga så... det här kommer bli intresant. Det blir i alla fall mina Dock Martins kängor. Dom är lite lagom brutala.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback