27,3 grader


Bild: Min foxy zebra bikini

Har legat ute på baksidan nu och pressat. Läste ut en bok som jag började på igår också. Man känner sig damn sexy när man ligger inoljad och blottar sig för samtliga grannar. Jag hatar nämligen tan lines, så det är ganska svårt att inte exponera sig för mycket när man saknar bikiniöverdel och om man bor i ett radhusområde.
Men man märker verkligen att solen tar. Jag beräknar att vara lagom signalröd om si sådär en timma.

Ska trippa ut igen och börja på en ny bok. Måste försöka peta ihop någon form av lunch också. Bara en liter juice är kanske inte det bästa.

På återseende!




Postat av: Angelica

Jag har legat å stranden o pressat! Dock är det förbjudet att sola topless i detta land så jag får leva med linjer :(

Postat av: Tereze Kirch

I början var det sjukt svullet och jag trodde nästan att det skulle gå åt fan. Men nu ser det fiiint ut och jag ska köra med 8an nästa vecka :)



Lägg upp pics på dina då?

Postat av: Emma

Angelica: Visst är det sjukt härligt? Ja, jävla skit land :(

Tereze: Nej fan va najs! Men jäklar vad du går fort fram :p Haha

2008-07-28 17:50:49
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: tja

vart bor du ? :D

2008-08-27 23:04:54

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback