Escape the fate


Bild: Jag och Bella, fran var Londontripp forra aret.
(Det regnade da med, suprice?)

Det sags ju att de regnar mycket i England. Jag kan inte gora nat annat an att bara halla me just nu. Var ute me hunden nyss, och nar jag gick ut var det stralande solsken, sa vi la oss i parken i en timma. Sen sa gick vi pa en promenad och da borjade det sjalvklart regna - bara for att jag var en halvtimma hemifran. Skitbra! Nu ar jag dyngsur, mitt har har blivit ett ninjaaffro och jag luktar blot hund. Success med andra ord!

Jag ar hur som helst ensam har hela dagen. Nar jag skulle gora lunch mottes jag dock av ett problem: jag har ingen aning om hur man hanterar en konservoppnare! Men efter en halvtimme, lite nya svordommar och med en hel del vald sa fick jag upp motherfuckern och kunde ata min spagetti i tomatsas (som forovrigt inte var sa overdrivet god).




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback