Jag ar tjock


Bild: Ur Arkivet. Fran forra varen skulle jag tro

Det blev en jattelang promenad - till koket och tillbaka hit. Fan vad jag ar tjock!
Passade pa att mala naglarna ocksa. Haha, jag ar verkligen samst pa det. Lyckas alltid mala mer pa fingrarna ar pa sjalva naglarna. Sa nu ar mina fingrar svarta och fina. Och nagellacket ar bubbligt. Mycket bra.

Jag och Tom hade en otroligt givande telefon-konsversation ocksa. Det lar ungefar sahar:
- Halla?
- Ha...lla?
- Hallaaaa...?
- Honey, jag... inte... dig.
- PENIS!
Och sen brots det. Ja, sa var det i alla fall 4 ganger innan min mobil fick heldamp och vagrade ringa over huvudtaget. Great.

Nej men nu ska jag slita tummen ur roven och faktiskt hitta pa nat! As if...




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback