Om att packa upp


Bild: Näää, ännu mer utvik!

Tom ringde och väckta mig (vilket var modigt) och berättade att han skulle vara hemma runt 5 idag. Gissa vem som redan börjat räkna minuterna. Måste dock hinna städa mitt rum som ser ut som resterna från senaste världskriget. Jag är nämligen inte så bra på att packa upp, utan river ut allt ur väskan och låter sakerna ligga på väl valda ställen i mitt rum innan jag ett halvår senare finner orken till att lägg dom där dom egentligen ska va. Ett grymt exempel på det är min resväska från Toms land. Jag var där i början av augusti, men plockade inte ur den ordentligt förens för bara nån månad sen. Very fresch.
Sen så måste jag hinna så in hans små presenter och raka benen. Jäklar var jag skämmer bort honom, hehe.

Men först: Mat!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback