Red Jumpsuit Apparatus - Your Guardian Angel

Det har ar troligen den segaste lordagskvallen i mitt liv. Har verkligen inte gjort nagot annat an att sitta pa min platta rov framfor datorn och atit. At kinamat nyss igen, och innan det... Vill inte ens tanka pa det. Var dock ute pa en snabbpromenad en stund i alla fall. Kanske brande en halv kalori da. Om jag hade tur.

Har kommit fram till att jag har varldens storsta hemlangtan. Jag ar verkligen samst pa att resa, for jag langtar alltid hem efter 5 dar. Men nu har jag knappt 2 dar kvar innan jag kan sova i min egna sang, slippa betala 4.50 i minuten for ett telefonsamtal och valdta Tom. Eller han kommer jag i och for sig inte fa se forns pa torsdag da han kommer hem fran Smaland. Hans morfar har begravning pa fredag. R.i.p Morfar Janne, som antagligen var varldens sotaste och snallaste lille man. Damn you cancer!

Och pa tal om Tom, det ar omojligt att fa tag pa honom. Det ar ingen tackning i dom Smalandska vildmarkerna verkar det som och det hade tydligen askat sa all internetanslutning var paj. Skitbra!

Men ska nog ta o borja packa ihop lite, for imorrn blir det puben hela eftermiddagen och kvallen (?) och pa mandag sa aker jag ju, sa det kan va skont att ha det gjort. Ska dar emot bli intresant att se om jag far ihop allt i en ryggsack eftersom att jag inte orkar betala 20 pund for ett bagage. 10 par skor, 4 vaskor osv, osv.





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback