2 dagar kvar tills skolavslutningen = Zoloft!

Shame on me! Nu har jag svikit min käre blogg igen men jag har haft fullt upp med att leta fram en balklänning tills imorrn.
Var dessutom på Söder idag med klassen i en nödvändig halvtimma i regnet innan vi smet. Sen så bedrev jag och Sandra ett jelly-beans krig inne på Bellmans innan vi kirrade lite saker inför balen, bland annat klänningen. Den är sjukt snygg och en bild på den lär väl dyka upp så fort jag lyckas snitcha mammas kamera som jag inte längre får peta på.  Tvingade även Sandra under lite milt våld att köpa en bajssnygg bh, bara för att...

Och nu så är jag nyss kommen från Råsunda där jag åt Indiskt med paps och kompani. Skitsamma att jag redan hade ätit grillat. Man bangar aldrig på Indiskt. Aldrig.

Imorrn så ska jag bara rensa ur mitt skåp i skolan. Sen så ska jag och da girls hem till Sandra (?) och fixa oss. Halv 6 ska min käre bror hämta upp mig och Tom i bilen och. Great bananas!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback