Jag är dildon Sven, jag vill va din bäste vän


Bild: Hedi Slimane. Jag blev helt enkelt fascinerad av hennes nipples.

Idag har jag varit på anushumör hela dagen. Tom lämnade mig i morse för att åka till Ängsjö med sin familj över dagen. Att vara ute i den friska luften och röra på mig i x-antal timmar istället för att ligga kvar i min varma säng kändes helt enkelt inte så... lockande.

Oscar joinade mig hur som helst ett par timmar mitt på dagen. Vi hade ogivande samtal och han drack upp min cola. Det var ett vackert möte med andra ord. Bastard.

Sen så kom Tom hem och efter att jag hade dampat lite på gossebarnet så bjöd han mig på middag. Det blide många calories som satt finfint.

Nu så ska jag leta fram något sockerrikt i köket och mysa med Tom i soffan. Jag måste nog ass-licka för att kompensera ut mitt gulliga humör som jag haft idag. Plus att han hatar att jag bloggar.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback