London om 4 dagar

Det är tråkigt att blogga utan några nya bilder att lägga upp, och det börjar bli pinsamt att sno alla från Ellis. Men men, är man ett asshole som mig och inte klarar av att hålla tre olika kameror vid liv så får man skylla sig själv. Men det känns som att jag kommer få en finfin Canon EOS 450 om jag spelar mina kort rätt. Det blir till att asslicka för kung och fosterland!

Jag har hur som helst vart non stop med Tom nu i 24 timmar och det har varit awsome! Igår följde jag med hans familj till Ängsjö och var allt annat än aktiv. Medans alla lallade runt och spelade fotboll så log jag ondskefullt bakom min bok, stolt över mig själv som än en gång lyckats smita från aktiva aktiviteter. Sen blidde det hur som helst årets första dopp som faktiskt inte var så smärtsamt som jag först trott.

På kvällen så byggde vi ihop en hel midag bestående av kyckling (som vi märkte inte var helt klar efter att vi ätit nästan hela. Som tur var så verkade den i alla fall vara salmonella fri), ris som blev hårt och gravy. Gravy är typ underbart. Gravy är... orgasm!

Och sen så blev det filmtittande med chips och dipp hela kvällen. Tom var en bastard och åt upp nästan allt mitt naturgodis, som vanligt. Men han kompenserade ut det med frukost på sängen klockan 2 idag.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback