And she walks exactly like before

banan

Nu ska jag ger er ett tips. Ett jäkligt bra tips, faktiskt! Hinka aldrig, aldrig massa kaffe massa kaffe på kvällen (så vida du inte är 50+ och riktigt härdad), för det kommer bara sluta illa.

Igår kväll var jag nämligen hemma hos Tom och umgicks med hans päron, efter jobbet, vilket i och för sig var supermysigt. Lite wierd att sitta där själv utan Tom, men mysigt som sagt. Och jag var så jäkla trött efter att ha jobbat hela dagen så jag höll på att däcka på plats, därav mina x liter kaffe som jag hällde i mig. Men att ligga vaken i 4 timmar sen är ju inte så där överdrivet kul. Jag tror jag läste exakt 200 sidor av en bok, var tvungen att tömma min sms-inkorg 2 gånger för att den blev full, och dunkade screamo tills jag somnade av utmattning. Sen så vaknade jag ungefär en gång i timmen för att springa upp och kissa som en ponny, för att sedan vakna på allvar klockan 9. Great...




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback