Död åt mode-bloggarna

Vaknade, som vanligt. Satte på datorn, som vanligt. Öppnade iTunes och satte på något fräsigt, som vanligt.
Men sen, ska ni veta, sen var inte allt som vanligt. För alla jävla små brudar har gått och skaffat sig en mode-blogg. Och om dom hade en "vanlig" blogg från början så har dom pimpad om den till en fashionabel blogg (jag gillar att hitta på nya ord). Vart är världen på väg?! Har dom inte insett att det redan finns runt 10.000 likadana redan, minst. Och att folk inte bryr sig för fem öre om vem som är stilfullast, Mary-Kate eller Ashley. Rihana sjunger som en spräckt anka och Paris är ful. Vi skiter i vem som är tillsammans med vem. För ärligt talat nu, ge mig en bra anledning till varför jag skulle bry mig. Och ge mig sen en ännu bättre anledning till varför någon orkar ta sig tid att sätta sig ner och skriva en blogg om hela smeten. Fast i och för sig så bör det ju inte vara så svårt om man markerar ett stycke ur någon blogg, trycker på ctrl + c och sen daskar in det i sin egen blogg.
Och en dagens outfit som innehåller vanliga jeans, en vanlig Gina Tricot top, vanliga skor, en vanlig väska och en vanlig jacka, blir helt enkelt ganska vanlig.

Tjejer, sluta upp med snusket!



Postat av: Shelly

Bra sagt. Haller helt och hallet med dig - fy vad trakigt!

2008-03-25 12:04:22
http://shellys.webblogg.se
Postat av: Emma

Shelly: Tack! Äntligen en vettig människa! :)

2008-03-25 12:08:49
http://holdens.webblogg.se
Postat av: Denice

Jag gillar verkligen inte heller mode-bloggar. Och defenitivt inte dom små wannabe mode bloggarna som finns över allt, precis som du säger.
Men, nu ska du få höra Emma lilla. Vi kan ju försöka se det lite positivt.. vi har ju något att skratta åt och något att snacka skit om. :D ;)

2008-03-26 11:49:34
http://denices.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback