Iron Maiden - Phantomb of the opera

Jag är sepetrött. Kom hem nån gång i natt. Vaknade strax innan 10 av att min chef ringde för att kolla om jag skulle jobba idag. (Ja, det är skottpengar på henne med! Vad är det med folk och ringa och väcka mig?!) Det skulle jag. Fast jag hade 10 minuter på mig att duscha och fixa mig och gå dit. Det va ju fantastiskt. Sen så har jag spenderat min dag med snoriga småbarn. Det har varit ytterst trevligt. Speciellt när dom gömmer sig i läskkylen och vägrar komma ut. Hatar dom! Hatar dom! Hatar dom!

Men jag lyckades som tur var smita lite tidigare idag, vilket var sjukt najs. Tom kommer hem nån gång ikväll så jag ska leka med honom, men sen så vet jag faktiskti nte vad jag ska göra.

Och jag är väl medveten om att det här var ungefär lika kul att läsa som att ha en böld i röven. Men testa att inte sova och sen bli våldtagen av ett autistiskt barn och se hur pigg man blir.

Kattsmiddy...




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback