Mando Diao - Never seen the light of the day

älskar dig, plutt
Bild: Extremt använd, ur Arkivet

Nu skäms jag. Riktigt ordentligt faktiskt. Jag har nämligen inte get ifrån mig några livstecken på sisådär en vecka. Smisk på mig!

Hur som helst så har Tom kommit hem igen från fjällen. Kvällen innan han kom hem så var jag social med lite gangstert folk hemma hos Matilda. Sen vid 12 tiden gick jag, Noah och Adam hem till Adam och hade ett deep-talk tills halv 4. Efter det så somnade Adam efter att ha fått en mystisk alergisk reaktion mot katter, så jag och Noah gick ut och gick, och gick, och gick förbi hos mig en stund innan vi gick och mötte Tom när hans buss från fjällen kom. Jag tror aldrig att jag har kubbat (sprungit, men kubba låter mycket fräsigare) så snabbt i hela mitt liv. Mot Tom alltså, inte ifrån honom. Men sen fick han springa ganska fort ifrån mig eftersom att jag höll på att piska sönder honom för att han inte ringde mig på en vecka. Han skyller fortfarande på usel täckning...

Men nu har Tom beslutat sig för att lämna mig igen, och åka till Alperna den här gånger. Stackars han... Så jag har tröstätit ett helt paket chokladpuddig. Jag överdriver inte. Han fick förästen ett påskägg av mig igår, men som jag åt upp. Jag misstänker att jag kanske inte heller är världens bästa flickvän, så jag ska nog sluta klaga på honom.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback