Snel hest

dos

Om någon undrar så har jag gayat mig med min homosexuella kamera. Nej, det är inte en sån där fräsig system kamera som heter nåt med Nicon D800 och allt vad det är. Det är min käre mors söta lilla sak som ger så pixliga och fina bilder. Och nej, jag har inte redigerat om allt i Photo Shop. Jag är fett hard-core som inte ens har det, utan kör på i Picasa som är ungefär lika avancerat som Paint.
Men vi kan ju hur som heslt dra slutsatsen om att jag är sjukligt uttråkad. Sitter bara och väntar på att Tom ska komma hem så jag kan hitta på något. Ska väl typ lixom kanske geeka lite youtube.



Postat av: Denice

Men lilla Emma :)
Man ska inte ha en nikon man ska ha en canon ;)

2008-04-02 18:12:44
http://denices.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback