Högstatiet var ändå rätt najs

Har somsagt hittat ett usb-minne med alla mina gammla bilder från svunna tider. Så nu langar jag världens troligast sämsta summering av min 3 år i Björkeby. Känsliga läsare varnas för hemska bilder, och mina små kompisar kommer antagligen kutta mig för bilderna på dom. (Vet inte varför dom ligger huller om buller och varför vissa fick lila ramar men ni får lida med det)

Klicka på alla bilder för förstoring.

   
2005: Allt började lite snett, eftersom att jag var blond och inte ens hade hört Killswitch Engage, vilket självklart var en ren katastrof bara det. Sen så blev det ju inte bättre av att jag tyckte att NRJ spelade bra musik, hade utsvängda jeans och tyckte att piercingar och growl var läskigt. Jag var mentalt störd med andra ord.

   
2006: Ja, det året blev ju lite mer dugligt eftersom att jag började svänga över till rocken (Tack Sandra!) Började också blogga på den här bloggen. Umgicks stört mycket med Sara och kompani hemma hos Varro, blev tillsammans med Kourosh och hade världens myssommar i Turkiet. Gick dessutom på underbara My Chemical Romance med Sandra, och på Maiden med Natta. Vi får ju inte heller glömma att min hemska "blondhet" förvandlades till brunhet. Skum mening det där...

   
  
  
 
2007: Förra året var brutalt najs. Musik gick från fjollrock till damp-screamo och jag tror att jag hade bland dom mysigaste sommarkvällarna i mitt liv. Jag och Kourosh gjorde dock slut vid påsk, efter 11 månader tillsammans, så jag passade på att leka crazy singel hela våren/sommaren. Ja, det var tills jag och Tom fick upp vår kontakt igen. I augusti så blev det vi två och jag tror aldrig att jag har varit så lycklig som med honom. Klämde in en hel del najs resor också, bland annat min och Bellas Londontripp, och veckan nere på Öland med TuttNatta. Skaffade mig dessutom en söt liten piercing, men som tyvärr försvann vid juletid.

     
2008: Än så länge så har allt varit great bananas. Ja, bortsett från att jag är extremt skoltrött och sjuk konstant sen The Black Crusade förra året, men det är najs. Har vart på en hel del mysiga dansbandsspelningar i form av Untold och Parkway Drive. Har numera svart hår, och är riktigt metal, höhö. En månad kvar till skolavslutningen!



Postat av: Ludde

Well, det var ju en rätt så väldigt stor förändring faktiskt x) Tycker förövrigt att du är galet lik Hilary Duff på den 3:e bilden... men på den 4:e Angelina Jolie.. skumt :p

2008-05-06 14:50:20
http://gravity.webblogg.se/
Postat av: Ludde

Svar på ditt svar i min blogg x): Japp, bilderna från 2005. Men man behöver inte kisa alls, tycker du är fett lik ändå x) Fast det är kool =)

2008-05-06 15:59:52
http://gravity.webblogg.se/
Postat av: sara

"sara och kompani"det var tiders , men det börjar smått komma tillbaka:D?

2008-05-06 16:33:10
http://snuu.webblogg.se
Postat av: Emma

Sara: Man kan väl hoppas? :)

2008-05-06 16:39:15
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback