I cut myself to sleep

jkfhdkh

Hade mitt precious nationellaprov i matte, del C idag. Det gick rent utsagt åt helvette. Fan vad jag hatar matte! Jag skulle kunna ägna 13 A4-papper till en beskrvining om hur vi på det mest brutala och hemskaste sättet ska styckmörda alla mattelärare och bränna deras böcker, men jag sparar nog det.

Funderar för övrigt på att göra en ny Guide, om hur man står ut med tv-spels geekande pojkvänner. Tro mig, jag är expert innom ämnet...

Jag gick hur som helst hem efter provet eftersom att jag fortfarande inte mår helt hundra. Kollade på Linas Kvällsbok istället på Canal + i min lilla ensamhet. Den var seriöst talat bra!

Men nu måste jag kila och hämta ut min lön eftersom att jag fortfarande inte har gjort det. Jag och TuttNatta måste nämligen köpa massa saker till vår tjejmiddag på lördag. Hon fyller år på fredag, och jag på söndag så lördag kändes ganska logisk att ha en middag på.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback