I'm not o-fucking-kay!

mychem
Bild: My Chemical Romance vintern -06. Sjukt najs!

Jag har kommit fram till att alla mina lärare är sadister som njuter av att daska sjukt mycket arbete på mig och se mig lida som en spräckt katt. Ja, låt mig dela med mig av vad jag ska roa mig med nu under dom kommande timmarna: Hem-prov i SO om andra världskriget som skulle vart inlämnat i vintrar, bokresention (hur stavas det förästen) som också skulle vara inlämnat runt då nångång, slöjdarbete som skulle vart inne idag och ett sexigt spanska prov på torsdag som jag inte kan ett anus av eftersom att jag inte har varit på en enda spanskalektion på 2 veckor. Har dessutom lovat Tom att hjälpa honom med hans religionsuppsats och städa mitt rum eftersom att det är lite halvt kaos! Hejja!
Märks det att jag har en tendens till att skjuta upp saker?

Jag kände att det var länge sen jag gnällde en gnutta av skolan, därav detta vackra inlägg! Så om du också har lika mycket fräsigt skolarbete som bara väntar på att brännas upp så kan jag dela den glädjen med dig. Men nu så ska det här dunkas Middleage och pluggas! Let the magic begin...



Postat av: BEA

åh ja gillar din design

2008-05-12 17:08:24
http://lillasnigeln.webblogg.se
Postat av: Emma

Bea: Nämen, TACK :D

2008-05-12 17:17:57
http://holdens.webblogg.se
Postat av: sandrahahaha

jag dör med dig. eller så mördar vi skolan? 8)
har lika mycket jobb som dig, men jag vägrar röra något av det idag! sådeså! jag pallar inte ^^

2008-05-12 21:19:23

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback