Slaves masturbate to one single key


Moshpit Open imorrn! Moshpit Open imorrn! Moshpit Open imorrn! Moshpit Open!

Jag är bara liiiite lycklig, om någon undrar... Nej men det ska bli najs, riktigt najs. Jag har una problema bara: jag funderar nämligen på att pierca mig idag, vilket kanske inte är det bästa om man ska stå i en mosh dan efter? Så jag får väl helt enkelt vänta en dag eller två. Ska också färga och klippa mig. Svart med vita slingor. Det kommer bli sjukt mycket snyggare än vad det låter!

Juste, Metal Town 27-28/6!!! Yes, jag och Sandra ska i sälskap av Adam och Noah kriga oss ner till ett främmande Göteborg i 3 dagar och dö för Killswitch Engage och Bullet for my Valentine! För jag kommmer ärligt talat dö. Sen så blir det ju lite extra mysigt eftersom att vi ska parta på ett hotellrum, vilket betyder att jag och Sandra kommer vara tvugna att dela säng. Grr...

Men nnu borde jag kanske klä på mig och bege mig till min fagra skola.



Postat av: Linn

Åhh fan vad roligt, chemical vocation är ju lyckan själv.. men jaja. Ha det så kul iallafall ;D

2008-05-16 20:01:54

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback