Snabbresumé.

In Flames i torsdag var helt okej, men kanske inte den bästa spelningen jag vart på. Allt blev helt enkelt lite fööör överskattat men grabbarna levererade och det var en lycklig Emma som spatserade hand i hand med Tom hela vägen från Djurgården till Centralen.

Tanken var ju somsagt att vi skulle till Ludvika nu i helgen men det blev inställt i sista sekund så jag och Tom var "lediga" igår ändå. Det spenderade jag på bästa vis genom att sova hela dagen. Great! På kvällen som kom bror och Ullis förbi och jag lekte social med dom innan jag var hos Adam i gott sällskap resten av kvällen.

Idag så gick jag och köpte en biljett till Emergenzafinalen ikväll och sen så blidde det glass i solen. Somnade på soffan i någon timma och nu så måste jag fixa mig för ikväll. Finalen hålls på Debaser Medis och jag håller stenhårt på Untold! Ska möte Sandra och Natta om 45 minuter så jag borde nog skynda mig nu...




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback