011108

Jag kan tyvärr inte langa några bilder eftersom att jag har en tendens att förstöra hemmets kameror (3 stycken) så ni får klara er utan sånt tills vidare.

Snart är det dags för en utgång i alla fall. Min kompis storebrors kompis (lite långsökt va?) fyller 20 så han ska firas. Hämntning av oss har utlovas men ja, vi får väl se hur det blir med det egentligen. Annars blir det taxi för det är no way in hell att jag trippar ut i leggings och klackar i minusgrader!

Jobbet imorrn är knappast något jag ser fram emot överdrivet mycket. Bakishet utlovas i stora mängder. Men nu ska jag sluta svamla och försöka få tag på Natta och Sandra som ska vara mina partners in crime ikväll.

Ha en grym kväll nu gott folk!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback