Uppsatser ska ju vara boring

Nu har jag suttit och petat ihop 4 sidor om vad "okej sex" är. Det är ärligt talat skitkul att skriva om det. Så kul att jag har gått och skrivit lite väl mycket för jag har fortfarande mycket fakta att klämma in plus en analys på knappt ett A4.  Och så var det dom där jäkla fotnoterna ja. Dom samarbetar inte alls, men det ska nog lösa sig med lite våld och vaceline.

Nu ska jag kutta av mina naglar som är allmänt horiga och går av konstant. Sen blir det töjning för the win.



Postat av: issaa

Svar : Haha nej jag tror nog att jag är lite blond för tillfället, förstår ingenting xD

Vilket hörn ska man dra vart menar du ? ^^

förlåt om jag är lite omständig haha.

2008-11-04 22:50:30
http://isabellehogmann.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback