Hejdå.

Sms måste vara satans påfund. Inte gör dom en klokare i alla fall, vilket jag verkligen skulle behöva bli just nu. Misstag är tydligen till för att göras om - men inte den här gången. Jag hoppas att allt blir bra. Osammanhängade? Javisst.

Just nu mår jag ungefär lika bra som kattbajs så förvänta er inte någon massive uppdatering inom den närmsta framtiden. Och gör mig en tjänst och visa den du älskar mest hur mycket den betyder för er, för det har jag varit usel på.



Postat av: Tom

Emma... När jag såg att det var du som stod utanför dörren blev jag helt darrig och det dunkade i bröstet. Jag vet att du inte vill att jag ska skriva till dig men jag vill bara inte att du ska tro att jag inte älskar dig lika mycket längre och att det är anledningen till det här..

Det var ett jättefint det du skrev. Jag kommer sakna dig så himla mycket. Du var det bästa jag hade och du är fortfarande det finaste som finns.

2008-11-24 15:20:41

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback