Vardagslycka

Helt plötsligt så börjar man uppskatta dom små sakerna i livet. På Bandit spelas Hearts burst in to fire med Bullet for my valentine, en av mina absoluta favoritlåtar. Happy! Och så har jag fått så fantastiska peppande ord från brudarna i klassen som sitter sjukt fint, kan jag säga er. För första gången någonsin hann jag med pendeln så jag hann med bussen hem istället för att behöva gå i 10 minuter i slask.  Det gör inget att jag spenderade natten med att lyssna på gamla Darin-hits (där kom den Joanna...) och bara sovit 3 timmar för att jag har varit så emotionellt rövknullad - för det löser sig! Jag är fan en strong woman just nu gott folk.

Eller nåja, snart kommer mina moodswings vända och jag kommer ligga och böla i badkaret eller nåt sånt random bara för att. Men tills dess i alla fall.



Postat av: joanna

emma jag är stolt över dig! haha;)

2008-11-26 10:22:33
http://joeyana.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback