12:12

Irriterande saker: Folk som vägrar snyta sig på tunnelbanan, småbrorsor, trasiga naglar, mens, låga batterier på mobilen, fjortisar, Samhäll A lektioner och till sist de som härmar min blogg.

Flickor, flickor... Varför sitter ni och kopierar mina inlägg, snor mina youtubeklipp och försöker ta creds för något jag har skrivit? Ta mig inte fel, visst är det skitkul att ni blir inspirerande men god damn it - hela er blogg behöver icke vara en kopia av min! Ni är säkert grymt coola själva så jag förstår verkligen inte varför. Ni vet vilka ni är ;)

Men nu: Jobb!




Postat av: Bella

Jag kan säga att jag fick South Park grejen från dig, men inget annat skulle jag tro. Du e skön, så det är säkert därför alla härmar dig .. Ciao!

2008-10-23 14:55:42
http://bellabo.blogg.se/
Postat av: Emma

Bella: Haha nej ja syftade inte på dig, men det finns vissa flickebarn som jag får damp på ;)

2008-10-23 18:34:17
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback