Guide: Hur du lämnar bloggen

Lite då och då får jag finfina kommentarer från diverse flicke och pojkebarn om att jag är emo, borde gå och skära mig och lägga ner min emo-blogg. Jag har då antagit att dessa små liv inte uppskattar den här bloggen, men har av olika skäl haft svårigheter att lämna den här sidan. Så för att glädja alla, har jag petat ihop en snabb liten guide till hur du på lättast sätt lämnar den här förrvirrande bloggen och finner lycka. Njut.

Steg 1: Längst upp i det högra hörnet borde du finna 3 pedagogiska rutor med olika finurliga symboler i. Så om du då klickar på den röda rutan med det fina lilla krysset ska du se att något magiskt händer: Hela internetfönstret försvinner! Jag vet att det låter helt sjukt, men jag lovar- det är helt sant! Så var så gullig och klicka på den röda rutan med det vita krysset, så kan vi fortsätta med steg 2.



Steg 2: Nu klickar du istället upp ett nytt internetfönster och i den vita, långa rutan längst upp till vänster finner du en massa skumma krumelurer. Skriv då in den här texten: http://playahead.se, så ska du se att du hittat hem.



Svårare än så blir det inte gott folk.



Postat av: Frida

Haha, du är underbar :D

2008-10-11 18:55:34
Postat av: Jessie

hahaha Va skön xD

Postat av: Imafailiurebutidohavehiv

du är min förebild, Är det okej med dig?

2010-07-12 19:13:55
Postat av: hmm..

Hmm.. Jag sitter och spekulerar och funderar lite över steg 1. Men jag kommer fan inte på vilket OS det kan vara med tanke på hur den webbläsaren ser ut! :O

2011-03-03 23:28:12
Postat av: cecilia

hahaha. Guld!

2011-08-31 17:03:03
http://sicci.devote.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback