Miercoles



Samhällskunskap A. Jag har gjort roligare saker om jag ska vara ärlig. Men lunch om en halvtimma i 3 timmar och sen lite spanska. Ikväll bli det plugg för kung och fosterland. Visst låter det spännande?



Postat av: Anonym

Hej, jag undrar hur du kan ha "fler inlägg" på din blogg. Alltså du har 26 stycken elr något sånt, som man kan se. Du kan svara här på din blogg om du nu vill svara. För jag spanar in den ofta. Tack och hej!

2008-10-08 16:02:15
Postat av: Emma

Anonym: Ja du, det är lite halvsvårt att förklara bara :) men om du går in till DESIGN och sen KODMALLAR, så ska det här finnas relativt högt upp o kodmallen:

</div>

<div id="content">

<tag:entrylist limit="25">

<a name="a${EntryNum}"></a>

<h3>${EntryTitle}</h3>



Det som står "25" har jag själv skrivit dit, annars så står det nog 10 eller nåt sånt så det är bara att ändra. Hoppas du förstår :)

2008-10-08 18:20:07
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Tack so mucho. Jag hajar, och btw så e din blogg skitskön :)

2008-10-08 19:16:20
Postat av: Emma

Anonym: Nämen, tackar tackar ;)

2008-10-09 12:29:51
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback