Om gårdagen och så vidare

Igår var det som sagt inspark med skolan. Det kan mycket väl vara det töntigaste jag varit på i hela mitt liv, så jag drog tidigt. Istället åkte jag förbi Tom och mötte upp honom för att sedan gå till Varro som hade födelsedagsfest. Där var det skitkul i alla fall! Fast det blev en tidig hemgång för jag och Tom hade ju 14 månader som behövdes firas på väl valda sett... Say no more.

Nu har jag precis varit hos min storebror på födelsedagsfika. Mannen fyller 22 år idag. Grattis!

Fick även reda på att någon hade snott Varros moppe, systemkamera, busskort och så vidare igår. Asbra jobbat till den som nu gjorde det! Skitbra att sno saker från någon som fyller år och har bjudit in en till ens fest. Fint med respekten.



Postat av: Ludde

haha konstigt, du drog ju klockan 8 typ :p

2008-10-11 16:45:44
http://gravity.webblogg.se/
Postat av: Emma

ludde: Haha ja men ändå x)

2008-10-11 17:03:41
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: natta

DET ÄR SÅ JÄVLA ILLA :@@@@ JAG BLIR SÅ SUR!

2008-10-12 12:11:23
Postat av: josephine

det visar bara en omogen ålder av den som nu sänkte ´sig till denna nivå.. helt otroligt...

2008-10-12 13:29:16

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback