Om min fagra tisdag

Det var helt orgasmiskt att sluta strax efter 1 idag. Tisdagar är så sjukt sköna, även om jag nåste gå upp 6.

Kom till Tom för nån timma sen och nu har vi varit och hämtat hans lillebror, Bill, på fritids. Man känner sig inte lite uttittad när man är 4 huvuden längre än alla småknoddar. Och vad är det med alla småkillar och ha mp3-mobiler? Jag har svårt att tro att tjejerna går i gång på kanin-låten. Fast i och för sig, dom är bara 6 år...

Och ni ska veta hur mycket som skriker så fort man pussas. Jesus! Det får mig nästan att sakna praoen jag hade för snart ett år sen i Toms mammas tvåa. Jag trodde det skulle vara en terror att spendera en hel vecka med 8-åringar, men det var ärligt talat skitkul! Strax efter det började jag ju jobba på Lek Palatset också. vad är det med mig egentligen?! Jag ska ju hata barn...

Men nu är Tom påväg med un helado till mig. Han lyxade nämligen till det och gick och köpte glass med Bill.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback