Om mitt rafsett



Jag orkar inte. Jag orkar inte daska in min platta röv i duschen. Jag orkar inte skrapa bort sminket från igår. Jag orkar inte börja med allt jäkla plugg jag har och jag orkar verkligen inte med att min mobil börjar ge upp på mig nu.

Jag skulle däremot orka med en fet utgång ikväll, pizza och lite night-humping från Tom. Jag har la casa för mig själv ikväll. Och jag kan meddela er att han uppskattade min present igår: Nya undies, strumpbandshållare, stay-ups och klackar. Hela kittet med andra ord. Kanske värt att köra på en repris ikväll när man slipper oroa sig för att blotta sig för mamma eller att dom ska undra varför jag gick omkling med klackar i mitt rum mitt i natten.



Postat av: äcklad

usch! du verkar va en äcklig HORA..!

2009-01-11 04:23:52
Postat av: Emma

Äcklad: Eeh va? Är jag en hora som vill överaska min pojkvän med sexiga underkläder? Jävla idiot

2009-01-11 22:30:12
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback