Update om helgen

I förrgår var jag och Tom med Becca och Oscar på kvällen och hade det ultramysigt. Det blidde tjockismat och Date Movie. Finfina grejer! Sen tog jag och Tom en tidig kväll och la oss redan runt 12 hemma hos mig. Gissa vem som låg och hostade som en renrakad pedofil hela natten. Noll sömn för min del. Men lite kul var det att retas med Tom och snora i hans öra när han försökte sova. Jag är världens bästa flickvän.

Gick upp tidigt igår för att äta frukost ute med mamma, köpa bullar, fika och sen gå till optikern. Jag ska nämligen skaffa linser. Eller vi får väl se hur det blir med det och hur mycket min mamma älskar mig, för dyrt kommer det bli. Sen åkte jag ut till Kungsängen för att fira min pappa som fyllde år. Det blev massa god mat och en hel del gott att dricka. Och som om inte det räckte så var jag grym och vann på frågesport. Nu snackar vi ren utklassning!
Fast jag och min käre bror tog en tidig kväll och åkte hem redan efter 10-tiden. Skämde ut mig lite lagom mycket på bussen... Well well. Landade hos Tom en timma senare och mös med honom.

Idag har jag varit konstant sängliggande. Och det har varit så grymt skönt! Mamma hämtade upp mig för någon timma sen och bjöd på bakispizza. Sen så har vi beskådat vårt finfina vardagsrum som nästan är klart. Det är mighty fine, ska ni veta.

Men nu ska jag ägna mig åt lite städning av mitt rum. Visst låter det spännande?



Postat av: SANNA

kika gärna in på min blogg sötnos!

2008-10-05 18:57:54
http://tanzanit.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback