25-09-08

Jag och min penis åkte in till stan igår och såg Mirrors på Sergel. Vi tog en fika på Bellmans innan, och sprang och köpte nödprovianter i form av chips, godis och läsk innan bion drog igång. Filmen var helt grym! Jag skrek så jäkla mycket att jag råkade fisa. Då är det läskigt. Och det var helt fantastiskt att pendeln var 45 minuter försenad. Helt lovely!

Min färdkost hem bestående av en kycklingburgare var en ren besvikelse! Det var någon mystisk sås på den...
Tom knoppade hur som helst hos mig, så ni kan ju gissa hur pigga jag var på en skala i morse. Ligga kvar och mysa med min nakenfis till pojkvän, eller kriga mig in till stan för att ha matte. Vad väljer man? Tyvärr så blev det matte, men torsdagar är finfina dagar och jag slutade halv 12. Efter en lunch med klassen så sällskapade Matilda med mig till banken där jag hämtade ut mitt ID som jag tänkte ladda upp en bild på så vi kan ha något att skratta åt tillsammans. Sen så svängde vi förbi French Conections utförsäljning och jag sörjde att lönen inte kommit in på kontot än.

Kvällen har hittills spenderats åt spännande uppsatser. Jag är uppe i 4000 ord än så länge. Men nu ger jag upp. Ska springa och pussa på min penis istället.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback