Jimmy eat world


Jimmy eat world - Hear you me

Lite halvgay låt egentligen, men sånt gillar vi. Något som vi (ja, jag är schizo idag!) däremot inte är så pepp på är att höst-helvetet har kommit. Det kommer bli helt orgasmiskt att kriga sig upp klockan 6 på mornarna när det är mörkt, blött och kallt ute. Jag hatar höst. Speciellt november av någon random reason. Det känns som att det regnar konstant då. Ett litet plus är ändå att det är sjukt mysigt med filmkvällar då, och man får ha vantar. Ja, för vantar har man inte mitt i sommarn, fjortisar!

Vecka 44 känns otroligt vacker än så länge. Höstlov då, för den efterblivne. Det känns som att det är dags att styra upp en Haloweenfest då också.



Postat av: Anonym

"Random betyder på en höft" asså seriöst vår engelska är störd, hon har hjärntvättat mig nu :( talk to you later!

2008-09-20 16:32:10
Postat av: Matilda

ja alltså det var jag som skrev, är inte så duktig på det där med bloggar , haha!

2008-09-20 16:33:04
Postat av: Klara

Inte okej att säga att jimmy eat world är halvgay!Dom är meine darlings nu när, som du skulle uttryckt det, "Höstjäveln är här" XD

2008-09-23 22:22:44

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback