Om graviditetstest

Innan jag sticker måste jag bara berätta om en lite halvpinsam sak. Min mens har varit sen och nojig som jag är så fick jag för mig att jag var på smällen, så jag köpte ett graviditetstest för någon dag sen. Smart som jag är så glömde jag det på pendeln på väg hem från stan. Bredvid mig satt mina grannar som antagligen rotade runt lite i påsen efter jag gått av. Men det var icke det pinsamma. Nej, nej.

Jag och Tom åkte iväg och köpte ett nytt, men som vi märkte inte fungerade när vi kom hem, så då fick vi åka tillbaka igen för att köp ett tredje. Vi är numera stammisar på Apoteket. Som tur var funkade den och vi kan numera konstatera att jag inte är på smällen någon stans. Tur det, för vi skulle fått ett fugly barn annars.

Men smidig som jag är så lämnade jag alla papper och kisspinnar och allt vad det är framme i hans rum, så nu har hela hans familj fått beskåda vår lilla Clear-blue samling. Asbra. Mamma Blomster är i alla fall tydligen stolt över att vi inte riskerar något...



Postat av: d

jag drömde fan att jag va gravid i natt:|

2008-09-25 22:04:42
Postat av: ddiana'

hahahha asså Emma du måste bli bättre på det där med Toms familj du lyckas alltid skämma ut dig inför Toms familj XD

2008-09-25 23:33:13
http://dianas.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback