Om min lyckade kväll

Jag har haft en givande kväll: Fixade så mitt trådlösa internetet funkade, töjde örat x antal mm, bråkade skiter ur mig med Tom fast det är vår 13 års dag och insåg det faktumet att make up-sexet uteblev. Det är ju make up-sexet som är meningen med alla bråk, men nope. Jag ska vara en sån jävla PMS-fitta hela tiden och förstöra allt. Så all creds to me. Skickade till och med iväg honom nyss. Asbra!

Imorrn ska hela skolan + alla andra METG skolor från Sverige vara på Stadion hela dagen. Jag misstänker att det kommer bli den näst tråkigaste dagen i mitt liv, efter den här. Jag och några tjejer från klassen ska hjälpa till med tvåornas fest sen på kvällen och jag hoppas att det i alla fall blir något roligare.

Well well, nighty night.




Postat av: ddiana'

EMMA!!! DU ÄR MED PÅ BLONDINBELLAS BLOGG!!

xD jag var tvungen ^^

2008-09-10 23:33:52
http://dianas.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback