Pixlar ♥ webblogg.se.



Nu är det ju bara löjligt vad webblogg.se ska pixla till det. Den här bilden är ett grymt exempel; i Photo Filtre ser allt prima ballerina ut. Bra, bra. Men så KADAM! så kommer pixligheten så fort den laddas upp. Mystiskt. Känns ju lagom nödvändigt att försöka få till lite halvbra bilder med min systemkamera när jag lika gärna skulle kunnat fota skiten med mobilen. Men nu ska jag inte vara sån. Ska försöka bygga ihop någon form av lunch.



Postat av: Hampus

Lägger du upp bilderna direkt utan att förminska dom innan?

Då är det därför dom blir "pixliga" eftersom det blir webbläsaren som får skala ner till behaglig storlek, och det funkar nästan aldrig bra.

2009-04-16 15:37:41
Postat av: Emma

HAMPUS: Nej jag har dom på 600 px innan dom laddas upp :S Knasigt

2009-04-16 15:38:51
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback