Många paranteser i ett inlägg.

Idag har jag varit världens bästa flickvän, om man ser positivt på allt. Titta bara: Jag har gått omkring i princip naken (i urtvättade hotpants och hans thsirt), jag har varit naturligt och ofixad (fast med gårdagens smink och extremt risigt hår) och jag har låtit han välja program på tv'n (jag sov...). Man ska se allt på den ljusa sidan helt enkelt. Nu sitter jag i alla fall på att han ska sluta sälja bmx-delar och komma hit och mysa med mig. Vi ska tydligen se Sagan om de två tornen som går på tv. Åh. Vad. Kul. Jag får seriöst komplex av den där filmen. Alla har alltid skrattat åt deras små håriga fötter. Jag har små och håriga fötter. Alltså inte hårig som en iranie-rumpa (no offence, har lite brist på fantasi bara), men visst är mina stortår lite lätt ludna. Och bäst för honom att han tar med sig något nom nom till stackars sjuka mig, hehehe. En trocadero och guldnougat typ. 

Jag känner att det är lite väl mycket crap talk från mina sida så jag slutar här. Later.





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback