On the top of the world.

P1. Min storebror friar!!!!!!!!!! (IIIIHHHH *blev jätteemotional*) P2. Vi firade med champange. (Det är inte lätt att vara snygg på 1400 meters höjd) P3. Min låtsasmamma och jag så långt upp man kan komma på Åreskutan.

Vilken jäkla dag hörrni! Vaknade tidigt som satan för att ta bussen till Åreskutan. Sen tog vi alla liften upp så långt man kunde komma och klättrade resten av vägen för att komma till toppen. Det var ingen fara sådär. Tog bara över en timma i snö som man fick vada igenom och sista biten fick man klättra för kung och fosterland... Och sen när vi väl är där uppe så *konstpaus* FRIAR MIN STORE BROR TILL HANS FLICKVÄN! Jag DOG.

Nu sitter jag nybastad och nyduschad i vår lilla stuga och glor ut över the views. Det är så grymt jävla vackert här och den här dagen har varit frickin fabulous trots bergsbestigning och massive träningsverk. Ska fortsätta med mitt vinpimplande och gå ut på verandan och dra en kvällscigg strax. Imorrn är det jul men det antar jag att ni har stenkoll på. Sov så gott mina små *insert diverse töntigt namn, typ cupcakes* så hörs vi då.



Postat av: Holy Kirch

GOOOOOOOOOOOOOD JUL SNYGGUNGE!!!!!!!! puss

2009-12-24 13:30:34
http://holykirch.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback