Optimistisk morgon

God morgon. Nu har jag lyckats kravla mig upp ur sängen, slängt på mig en halv outfit och dragit igång Vinyl på radion. Och det är banne mig helt sjukt, men jag har vårkänslor (!). Det gör ingenting att jag har fått en mindre välkommen kompis på kinden eller att det är 7 minusgrader för solen skiner och fåglarna kvittrar. Jag älskar det.

Om en timma ska jag trippa ut och ta bussen så jag har massa tid på mig att bara ta det lugnt för en gångs skull. Annars brukar jag vakna en kvart innan bussen går och bara slänga på mig något och komma galet försent. Men icke idag. Idag ska bli en bra dag.



Postat av: Tom

Jag kan aldrig få tag på dig Emma. Kan du snälla snälla höra av dig när du ser det här. Jag får inte tag på dig via telefon därför provar jag här. Du sa för en vecka sedan att vi skule prata och jag har bara gått och väntat, så snälla, för min skull....



Tom

2009-02-03 15:02:59
Postat av: Tom

jag tar tillbaka det jag sa nu fick jag ju tag på dig...

Jag tror aldrig vi kommer vara kompisar igen. Jag försöker vara snäll mot dig och hjälpa dig men du säger att jag tänker konstigt :S

ALLTING ska gå enligt din väg och det är inte bara jag som har sagt det. Vill du iten att jag ska vara snäll så visst det är du som väljer. Och som det ser ut nu så verkar det som att du inte vill ha med mig å göra.

2009-02-03 15:25:34
Postat av: Zandrah

Hej gullis!

Hur är det med dig? Läste om din positiva morgon, blev lite förvånad bara hur bra en morgon för Emma kunda vara.. bara lite förvånad (; Hur går det med skolan och allt annat spännade i ditt liv?

Miss you <3

Pusss

2009-02-03 18:54:56

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback