The day.


Jag hade sovmorgon till 11:45 så jag hade tid att gå (notera: go) till skolan. Men bara för att få reda på att jag lika gärna kunde gå hem och plugga till Naturkunskapsprovet. Så det blidde till att sätta mig på bussen hem igen. Trollade ihop lite nudlar och ett glas juice, läste en stund i solen på baksidan och sen blev den sängen i någon timma. Livet är hårt... Nu ska jag dra på mig lite varmare kläder och gå ut med iPoden. Lyckades få ner The Shins album Oh, Inverted World och Chuts too Narrow och dom är fantastiska. Blir så jäkla taggad på vår!



Postat av: sara

jag vet inte min kropp strejkar totalt:( vi får ta och ses snart vännen, jag saknar dig <3

2009-02-17 18:06:07
http://snuu.webblogg.se/
Postat av: alf

omagaaaad

2009-02-17 19:59:48

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback