Vad jag vill.

Jag vill inte ha vinter, nej jag vill ha sommar och ligga i gräset och höra humlorna tillsammans med mina vänner och prata strunt i timmar och dricka cider i solen och känna varm asfalt mot mina barfota-fötter under mina kvällspromenader som luktar blommor och bo i jeansshorts och mina Ray Ban's och trängas på spelningar med massa underbara och svettiga mäniskor som blir mina bästa vänner för en kväll och se vackra män med gitarrer som spelar underbar musik in i juli-natten och lyssna på Håkan Hellström, The Shins och Tiger Lou på min veranda med tända ljus efter att solen gått ner och dricka kanel-thé tillsammans med mina älsklingar och kedjeröka över massa skitsnack tills det blir morgon och det enda som hörs är fåglarna och det är den vackraste musiken av allt och att få pussas i sanden och känna hjärtat slå lite för fort. Åh, jag vill.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback