Nu är det helg i alla fall


Hedi Slimane Diary

Vad har vi lärt oss av gårdagen? Jo, klackar och slask är inte en bra kombo på kullersten i Gamla Stan. Hur som helst så gick det prima ballerina för Noah igår som var på sin första casting för Mikas. Han ville vara en stor pojke och gå in själv så jag drog en fika i brist på annat i min lilla ensamhet. Sen mötte jag upp honom efteråt och promenerade till Kungsträgården innan vi åkte hem. Glömde min kamera hos honom sen så jag kan inte ladda upp några bilder, för den som undrade.

Idag så har jag ägnat mig åt satans påfund: simning med klassen- 32 länger. Hejja vad kul det inte var! Kul att konka med sig gymväska och dator också. Inte alls tungt nån stans.

Nu sitter jag hur som helst hemma. Förlåt mamma. Men jag orkade verkligen inte åka tillbaka till skolan. Ska försöka peta ihop någon form av lunch istället, få tag på min chef och försöka plugga lite. Precis så kul ska jag ha det.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback