The room

I brist på annat så tänkte jag ge er stalkers där ute lite bilder på mitt rum. Städning är inte något som ligger mig varmt om hjärtat så ni får ta det som det är. Och jag är ingen Lisa (länk) som har ett skitcoolt rum. Dessutom har jag fortfarande lite saker att köpa, som en ny garderob (som jag faktiskt tänker använda och icke-träfärgade lampor mm.


Ja så här ser det alltså ut när man kommer in i mitt lilla rum. Mer städat än så blir det inte. Chipspåsar, tomma läskflaskor, juice och sladdar överallt är ett måste. Skor brukar man också hitta lite här och var. Sängen är brutalt skön för den som nu undrade och det är där jag spenderar mina dagar med laptopen i knät framför tvn.


Här har ni honom - min sängpartner! Den här killen vet hur man sover. Och hur man hårar ner mina svarta lakan...


Min garderob ser ut såhär... Jag orkar aldrig vika in mina kläder i garderoben, som förörvrigt bara används som skoförvaring, så det mesta hamnar på stolen bredvid sängen eller på golvet. Ett skitbra system då det är lätt att hitta allt man vill ha men mamma Holden är dock en aning skeptiskt till det. Jag får jobba på henne.


I min hylla hittar man mängder av tidningar och av någon anledning är allt mesta rosa. Jag hatar rosa. Men aja, det fick väl bli så. Värt att nämna att min hylla är den enda städade ytan i mitt rum.


Och tillsist så har ni mitt badrum. Det är jäkligt metal: svart, vitt och rött. Badkaret är mitt andra hem kan man nästan säga.




Postat av: bec

ah emma. vart har du köpt dem rosa boxarna i hyllan. dem är ûber söta :D

2009-01-13 01:46:02
Postat av: Emma

Becca: Vet inte riktigt vilka du menar ;) Skokartongen med rosa blommor kommer från monki, längst bort på samma hylla är det en rosa påse som jag fick när jag köpte underkläder på mums (höhö) och tidningsställen är vanliga svarta som jag tejpade på rosa bilder :)

2009-01-13 16:28:24
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: jennifer

Hejsan, får jag fråga.

din tapet i sovrummet, vart har du köpt den ifrån?

jag har letat och letat först nu ser jag din och blir jätte glad.. :)

2009-01-13 21:39:16
http://jjeeennii.blogg.se/
Postat av: Emma

Jennifer: Colorama om jag minns rätt :)

2009-01-13 22:20:19
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback