Jordgubbsbild och nagellack.



Nu ska jag parkera mig på altanen med The Knife i högtalarna och måla naglarna. Jag dränkte stackarna i mandelolja förut så att dom någon gång kan få bli lite starka och inte gå sönder hela tiden. Man kan ju alltid hoppas. Tog bort nagellacket från tånaglarna gjorde jag också när jag ändå var i farten. Svart avskavt nagellack som suttit på i 4 månader är precis lika sexigt som det låter så jag tänkte Oh hell no! när jag för första gången på år och dar (eller i alla fall 4 månader) tittade lite närmare på dem.

Nej jordgubbarna hade ingenting med inlägget att göra. Taskig skärpa var det också och något skumt brunt där till höger. Men jag har inte fotat på evigheter så jag har inga spännande bilder att langa. Sorry lorry.



Postat av: Becky

Fin blogg du har :) du tar mycket fina bilder!

2009-06-25 19:35:48
http://barabecks.blogg.se/
Postat av: EMMA

BECKY: Tackar hörru! Och nu hittade jag ju din också :)

2009-06-25 19:47:04
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback