Life's a bitch and then you die.


Bilden har ingenting med någonting att göra.

Karma har varit en bitch idag, för det räckte tydligen inte med att jag var den enda den här morgonen. Vi missade nämligen bussen och fick gå till stationen i en halvtimma. Självklart skulle det regna också. Det regnar ju alltid när jag missar bussen. Ballerinaskor på den också. Fakking wonderbart. MIssade min vanliga buss hem från pendeln i Jakobsberg också så jag fick gå lite till i regnat. ÅH SÅ MER UNDERBART!

Och vad har vi lärt oss idag? Jo, Citodon skall icke ätas på tom mage. Tro mig.  Jag har seriöst aldrig haft så ont i min mage förut. När jag kom hem från pappa låg jag på badrumsgolvet och tjöt som ett (sätt in valfri likelse här) och såg gladeligen fram emot min framtida förlossning för det kommer troligen vara a walk in the park jämfört med det där. Och min kropp verkar inte fatta att man ska spy när man kör ner en tandborste i halsen. Note: Jag försökte spy upp tabletten - jag fick ingen bullimisväng mitt i allt också.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback