All about me.

Något som jag tog en liten funderare på är hur ni läsare egentligen ser mig. Jag vet att det är många som redan känner mig som läser som alltså borde ha koll, men ni andra då? En del vet jag har läst bloggen i över 2 år (Tack och creds till er!) och kan alltså konstatera att jag inte alls är nu som då, inte helt otippat. Ni har sett mig gå från en liten blondin i 8:an till... något röd-svart? NRJ-pop till metal. Jag har ändrats på 2 år - Big time.

Så hur framstår jag egentligen? Verkar jag dryg, rolig, pervers eller lite töntig? Tror ni jag är blyg eller översocial? Är jag någon ni skulle festa med eller skulle ni inte ens vilja hej:a på mig på tunnelbanan? Berätta.



Postat av: issaa

Jag kan ju ta och säga att du verkar vara en jätterolig tjej, du har riktigt skön humor och jo jag skulle lätt ut och festa med en tjej som du! haha.

Har inte läst din blogg så jättelänge men jag gillar den och måste in här varje dag för att se om du har skrivit. Du verkar bara positiv i mina ögon iaf ;D

Ha det fint.

2009-03-12 20:30:11
http://isabellehogmann.blogg.se/
Postat av: issaa

Glömde nämna att jag vill ha ditt hår också.

Postat av: Klara

Tycker din blogg är grymt bra, och du verkar vara en såndär härlig frigjord tjej som kan snacka om allt och inget, det gillar jag och därför är din blogg så jäkla bra :) haha du skulle nog vara skitkul att festa med im sure!

2009-03-12 20:43:40
Postat av: alva-li

väldigt bra och rolig blogg :)

2009-03-12 20:48:50
http://amamlg.blogg.se/
Postat av: Emelie

... om jag såg dig på tunnelbanan skulle jag nog snabbt kolla ner, dra fram mobilen och låtsasskriva något på mobil och i värsta fall även dra fram luvan...



nej, jag bara skojade :)

2009-03-12 20:56:24
http://emlu.webblogg.se/
Postat av: Frida.

jag tycker du verkar vara en sån man vill vara jäkligt bra kompis med. sen är du något av det snyggaste jag har sett också :)

2009-03-12 21:03:52
Postat av: matilda

Jag är lätt på att gå på fest med dig! Kommer du till Göteborg så ;)

Du verkar vara som en mycket trevlig, humoristisk och öppen person. Du är nog lite blyg i en del lägen, men vem är inte.

Du är en sån person som jag skulle vilja vara kompis med, du känns som en trogen och seriös person bakom allt det skämtsamma :)

2009-03-12 22:18:16
http://vinterpussar.blogg.se/
Postat av: Emma

Issa: Tack :) Skitkul att höra! Håret vet jag däremot inte om det är så mycket för världen...

Klara: Härligt att höra att ni inte är rädda för mig i af ;)

Emelie: Så gör du ju ändå alltid :( ;)

Frida: Nämen shit pommes, TACK! :D

Matilda: Men åh, söta du! Haha ja om jag kommer till Götet så vet jag vem jag ska höra av mig till ;)

2009-03-12 22:41:35
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: Klara

nej asså, vem är den här bruden egentligen? jag har INGEN KOLL! jag som fått ära att lära känna dig IRL. tror bestämt jag är lite cool nu om jag inte misstar mig totalt ;)

2009-03-14 23:58:43
http://klarasofias.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback