V-blogg.



Ikväll bombar jag er med videoinlägg, höh. Och för en gångs skull funkar ljudet! Skulle egentligen laddat upp skiten för 3 timmar sen men så blidde det icke.



Postat av: någon som försöker hjälpa dig!

du utstrålar ju 0 intelligens. på riktigt "jag har en no-brah day" & "dom får skumpa fritt" snälla lilla du. om du ska lägga upp video-inlägg så prata om lite mer intressanta saker, det börjar bara likna kissies videoinlägg.

2009-06-07 14:47:52
Postat av: EMMA

TACK, MEN NEJ TACK FÖR HJÄLPEN: Det här är ingen blogg menat att höja intellektet hos Sveriges befolkning. Det här är MIN blogg där jag skriver om MIG och saker JAG tycker om. Så om det var så hemskt och pinsamt att titta på så finns det ett kryss uppe i högra rutan - KLICKA :)

2009-06-07 16:07:10
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: GratisTeori.se

:D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D



<b>Tänker du ta körkortet snart?!</b>



ja då, ska du ta en titt på http://www.gratisteori.se, där kan du helt gratis träna på över 3000 olika teorifrågor.

har du ett Facebook konto, så behöver du inte ens skapa ett konto utan kan logga in direkt med facebook-kontot. ;) smart va??!!??



:D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D

2011-01-05 13:43:26

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback