I said what, what in da but, nej bag.



Väskan är min babe och är köpt för ett par somras sen på Harrod's. I denne lille kalvskinnsbag hittar man då:

Slemgrön iPod-nano och WeSC-hörlurar, en übergrön plånbok från Primark för 30 kr som jag älskar för att den är så ful, ganomskinligt nagellack, fickspegel från WEEKDAY, läppgrejor bland annat lypsyl med mintsmak och knallrosa läppstift från Make Up Store, tuggummin, glasögon från Ray Ban som jag alltid tappar bort, skräp (tar med plats i väskan än allat annat), terminskort, elevkort, Alvedon, snodd, engelska mynt (?) och en öppnare!

Hahaha okej fan, det var inte så hemskt som jag trodde. Inga tamponger, nersmulade cigg eller halvöppna kondompaket. Jag kanske egentligen är en pryd bloggare på insidan *orolig* Får bli lite nasty helt enkelt.



Postat av: Marcus

sv: Hade jag varit miljonär hade jag gjort det :D

2009-11-27 13:58:46
http://mrmas.blogg.se/
Postat av: EMMA

MARCUS: Haha känns tryggt att veta :)

2009-11-27 14:25:51
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback